Lika trött som Tes.

Jahaja.. Nu kan man vara "lika trött som Tes".  Jag tar det som en komplimang! haha

Seg natt. inte sovit så bra. Det var festglada grannar jag hade inatt.. Och sen sov jag bara allmänt dåligt. Strax blire frulle o sen bibblan med fina flisorna! Och sen gott folk, ska jag o Sara sakta men säkert vaggas in i gymvärlden. Blir en upplevelse det. Nej då, så illa är det inte.. Men vi tänkte att de e lika bra o boka in instruktör när man får det på köpet vid köp av träningskort. Plus att vi då får vet exakt hur allt ska vara inställ. Alltid bra, så det blir rätt..

Nej, lär väl snabba på kanske... packa väskan, äta frukost, och sedan bege mig..

Kommentarer
Postat av: Starlet

Men gullhjärta! *rodnar*

Du är ju bäst. Och just nu är jag lika trött som Tes. :)

2008-10-02 @ 19:24:54
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0