HELG!

Sådär då.. Helgen är här!. Dagens planer efter förmiddagens två föreläsningar (Nerver och Sinnen) Är att äta lunch om en stund, plugga lite och sedan gå och träna. Blir först lite på gymmet och sen hoppar jag i plurret och simmar några längder. SKÖNT! Sen blir det kanske lite mer plugg och sen kommer Henrik ♥. Mys!

Det är mycket som ska in i lilla huvudet som fortfarande står i viloläge efter allt jobbande och alldeles för lite studier.. Men det kanske kickar igång snart och förhoppningsvis hjälper träningen till.
Känner mig mycket piggare och gladare efter dessa dagars träning och nyttigare mat. Ska absolut inte gå in för hårt nu i början utan ska försökafå igång hela kroppen så att det bara är och köra sen!

Det blir mycket fokus på överkroppen då det behöver trimmas rejält, benen kommer av sig självt iochmed promenader, cykel och cross-training på gymmet. Så det blir nog hur bra som helst.
Finns en kanonbra maskin på gymmet för rumpa, ljumskar, innsida lår. Gissa om jag kommer hänga mycket vid den :)

Kanske till och med har lyckats bli lite fit till födelsedagen. Det skulle vara en jättefin present till mig själv så nu gäller det att inte fuska! (På helgen får man njuta lite).
Ikväll ska vi ut o äta, vi får se var. Antingen Helt enkelt eller så blir det Thai. Gott ska det bli iallafall.. Längtar (magen kurrar)


Nu ska jag nog börja med maten så jag blir lite mätt för stunden iallafall..



Kommentarer
Postat av: bettan

tjo i norrland :-)

nu kan du läsa liiite nytt!!! såå skönt med helg!!!helt slut jag! haha....blir ni in gävle hela helgen???när vare inflyttningsfest???måste veta ifall jag jobbar då....pöss

2008-10-03 @ 17:00:20
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0