God kväll!

Det blev inte alls särskilt mycket plugg för mig idag.. Passade ju klara en kortis, gick inte alls som förväntat men så kan det bli ibland, hon är för söt den lilla skruttan! Ikväll kilade jag ner till sporthallen för att tjattra lite med brudarna i laget, saknar!
Träffade även på fina Anna som jag inte har träffat på evigheter. SÅ glad jag blev! Fina fina flickan
Skönt att träffa tjejerna och snacka lite om allt och ingenting! Saknar det.. Saknar fotbollen...


Imorgon ska jag sitta med näsan i boken HELA dagen från morgonen till sen eftermiddag!!! Så det gäller att jag går och lägger mig i tid..

Nu börjar dessutom Criminal Minds. Spännande..













Tänker ständigt på familjen och de närmsta vännerna..
 Förstår inte hur livet kan vara så orättvist. Det finns ingen som helst logik....

Kommentarer
Postat av: Starlet

Saknar dig!

2008-10-24 @ 07:27:06
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0