Förväntningar!

Nu är det inte långt kvar till flytten! Mindre än fyra veckor! om 10 dagar får vi nycklarna men då ska det renoveras. LÄNGTAR!
Fick min första teliaräkning, SUCK! Inte billigt.. får helt enkelt ta o ringa MINDRE och smsa MER då blir det billigare för mig!
Lär dessutom fixa så jag betalar abonnemanget månadsvis. annars blir de sån klumpsumma var 3e månad ju.. Don't like!

Ska strax laga lite mat, stoppa magen full och sedan bege mig mot biblioteker, ska plugga HÅRT idag och kolla hur mycket jag minns från de tidigare delarna.. Det är mycket som jag ska kunna.. MYCKET plugg denna vecka.. Nästa onsdag, om en vecka exakt sitter jag och skriver tenta, och förhoppningsvis kommer jag glänsa på den! Hoppas.. hihihi





NU ska jag uppnå min slösurfningskvot för den här dagen! (Så jag kan plugga sen)



ha en fin dag!









Många tankar går till dig och din familj! Jag hoppas... Jag tror.. Jag vet att det ordnar sig!

Kommentarer
Postat av: julia

"NU ska jag uppnå min slösurfningskvot för den här dagen! (Så jag kan plugga sen)"



haha vi tänker rätt lika du och jag.

2008-10-22 @ 16:18:48
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0