Snart fredag!

På fredag hämtar vi ut nycklarna till lägenheten, åker dit och ser hur det ser ut och börjar planera på RIKTIGT inför flytten!! Den blir klar denna vecka men kommer städas i början på nästa. SYND, annars hade vi kunnat flytta in nu i helgen.
Det är så nära nu gott folk! Nu är det NÄRA! Hoppas bara på att vi kan bli av med lägenheten i Heby fort också så vi slipper de dubbla utgifterna, det är INTE kul.

Haft seminarie på njurarna och urinsystemet idag. invecklat som allt annat i våra kroppar. Nefron, tubuli, Bowmans kapsel, You name ut. Det tar aldrig slut!!     

  Hur kul ser detta ut?? räcker det inte med att veta var den sitter och att det bildas kiss i den? Inte då. Vi ska veta allt om den, minsta lilla vrå! Okej, så avancerat är det inte men det är ändå en del som känns lite som onödigt vetande. Japp, kommer glänsa som en galning nästa gång jag spelar TP.


Ska stoppa i mig lite mat.. VÄRLDENS STÖRSTA KYCKLINGFILÈ.. ok, jag älskar kyckling men jag tror inte att jag får i mig HELA den biten om jag ska äta någonting till.. Den va ENORM! Men vi får se hur det går..

Efter det blir det promenix. Jag och Sara ska till DollarStore. hihi Nördar


OBSERVERA att det är ett tuggummi jag har i munnen!!!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Njurarna, ja. *suck* Det är ju bara kiss, blod, kiss, blod, kiss, blod i olika små rör med olika tryck. Det äckligaste är ju att primärurinen åker tillbaka in i blodet! Yuck!



PUSSSSSASS

2008-11-05 @ 20:38:13
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0