Dagens

Tvättat - check
Fått ordning på kläder och garderober - check
Slösurfat - check
Fått G på tentan - check
Ätit pizza - check
LÅTIT BLI ATT PLUGGA - check
Ikea och Valbo - check
Skruvat ihop en skohylla - check
Pajjat en massa elkablar - check
Förstört plattången - check
Gjort illa knät IGEN - check

Jaaa. det är väl min dag i stora drag!
Nu tänker jag ta ett Baaaad sen måste jag fixa mina seminarieuppgifter.. Attans vad slö jag har blivit på det där.. FY SKÄMS!
Nästa vecka kommer BARA att bestå av plugg.. Tenta om en vecka..
Hörrni!!! Imorgon vankas det födelsedag här på Väpnargatan! Hela 23 år gammal blir fröken. Det ska firas med vänner och alkohol. MYYSIGT!
Hoppas att mitt knä är bra tills imorrn igen då.. Imorgon eller nästa vecka ska jag boka in en tid hos en sjukgymnast som får kika på mitt knä och som förhoppningsvis tar problemet på ALLVAR!!



nu plaskiplask o sen pluggiplugg.. Imorn - Skojsilojsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0