Dagens to do!

Frukost, plugga, lunch, plugga, träna.. Sådär.. det ska jag göra idag. Kanske är jag så duktig att jag hinner med allt plugg mellan frukost och lunch, skulle vara trevligt!

Imorgon kommer kära syster hem från Tanzania! Fick kort i veckan och är inte ett dugg avundsjuk på henne, det enda som jag är liite avundsjuk på är solen och värmen, skulle dock välja ett helt annat land att åka till.

Träningsvärk i mina gäddor! Jodå, skapligt! Ikväll ska vi simma efter gymmet, Good. Det blir mycket mindre eller ingen träningsvärk då. Hur härligt som helst!

Jag kanske borde ta och börja packa ihop mitt lilla bo här snart. Om en vecka flyttar jag ju! Underbart!



FRULLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0