Sol och match ikväll..

Igår blev det ESC för oss. Bettan kom förbi och joinade också. trevligt. Trist att Sverige hamnade så långt ner, riktigt såå dåligt var det inte.. Väldigt blekt och tråkigt framförande dock. Bara o försöka inse att dessa länder är inne på ett helt annat spår. Hade vi skickat Sibel hade det gått mycket bättre, det är mer deras musiksmak.
Bort med kompisröstningarna, in med jury! Detta suger. Spanien roade mig. hahaha... KAOS!

Grattis till Ryssland iallafall, kul för dom att få vinna.


Sent i säng, tidigt upp i morse. Började jobba 7.30 dock var jag väldigt pigg... Dagen var seg, allt gick i slow-motion. Nu är hela jag seg och känner mig inte alls laddad för match. Tänker därför gå ut o gå en sväng för att få igång kroppen lite så jag inte är som en sten på uppvärmningen...

Hemmamatch ikväll.. 19.00

Kommentarer
Postat av: bettan

tjo!hoppas matchen gick bra! värsta fina vädret jue!!!!!har svid i ögonen efter dagens solande....haha...ha d :-)

2008-05-25 @ 19:53:34
Postat av: julia

riktigt jävla skönt!!!! hahaha mindre armar från mig, jaaa. =)

2008-05-26 @ 09:42:35
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0