Ej antagen.

Yes, så stod det när jag loggade in på polisen.se

Trist som tusan, men jag tror ändå att jag känner mig lite lättad.. Har velat en hel del sedan Pliktverket och varit jätteosäker.. Kanske såg dom det på mig när jag var där.. Vem vet. Liten tår i ögat men det är bara att ta nya tag.
Får hoppas att jag kommer in på nån av de andra 3 utbildningarna jag har sökt till hösten. Eller är jag totalt värdelös? Kanske.

Hoppas mest på KY-utbildningen, det skulle verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse.. Men blir säkert tufft att komma in där med.. :(


Jaja, livet går vidare.. Massa grattis till er som kommit in till hösten.. Ida, jag håller tummarna för dig och är säker på att du kommer in!!! Du kommer bli en bra polis!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej, du är inte värdelös. Det vet du.
Håller tummarna för de andra utbildingarna =)

2008-05-14 @ 07:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0