Äntligen!

Nu sitter det en spegel i hallen. ÄNTLIGEN. 2 år senare. hahaha vi är grymt snabba vi två.
Jag fyndade ett spegelglas på återbruket i Sala, Henrik fixade ramen och monterade allt på jobbet. Blev kanon fint.
Ekram. Passar till golvet. NÖJD.


Sommaren är på väg hörrni. Är det inte underbart? Längtar efter stundande grillfester, andra fester, dricka lite vin på balkongen och bara njuta, hänga med Catalina som kommer hem. Min uppgift i sommar är att försöka underhålla henne så hon inte avlider av tristess när hon är uppe över sommaren. Härj ska det bli. Det lovar jag. Med sommar tänker jag också på någon (gärna fler) härlig lagfest med några av de grymmaste människorna på denna jord, nämligen tjejerna i hebys damlag. Klockrena hela bunten. Kärlek till Er!

Sola, bada, njuta av livet och bara vara.. UNDERBART! Det ultimata skulle ju vara att man kom över en stor summa pengar och kunde vara ledig hela sommaren, dåligt väder ett par dagar? tar en tripp till solen och kommer tillbaka när det är finfint väder igen. Kommer man över MASSOR med pengar kan man ju ta med sig ett gäng kompisar så blir det ännu bättre.. Haha.. det gäller att ha mål och drömmar här i livet!




Ååh vill ha en fin solig sommar.. Det ser jag fram emot!




Kommentarer
Postat av: julia

lagfester på kruset, ja tack!

2008-05-21 @ 13:35:15
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0