Vilken besvikelse.

Jag är fortfarande sjuk. Idag är det min 4e dag med feber.. :( jag knaprar piller och häller i mig vatten.. inte blir jag frisk för det.. 
Jag kommer alltså missa cupen imorn. Så typiskt.. VILL JU SPELA.. Har redan tackat nej eftersom jag vet att även om jag skulle va pigg imorn så är inte kroppen med på en heldag med fotboll. skulle garanterat bli sjuk igen och vill inte riskera hälsan eller livet för lite fotboll.. 

Så vad ska göras denna lördag då? Skulle blivit melodifestivalen med Elin, men hon fick andra planer..
Vet inte ens om jag orkar träffa folk eller om det är så smart med tanke på att de kanske blir smittade då.
Vi får hoppas att Henrik inte blir smittad, fast det blir han ju säkert.. kryssning på fredag. Tänk om han blir sjuk då? trååkigt!
Verkar iallafall som den värsta hostan har gått över.. Skönt!! Hoppas att det håller i sig.. Kan ju faktist bli pigg under dagen så jag orkar göra nånting ikväll. Skulle va looligt!

Nej nu lär ja ta reda på diskberget i köket.. Man är ju så lat. trots att man har diskmaskin så orkar man ändå inte plocka i och plocka ur.. Ja, jag vet det är illa!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0