Onsdag och lite uttråkad..

Börjar jobba om 1,5 timme. Golvet 12-21 som gällde idag, men ska tydligen dela på det så jag jobbar i kassan från 17. SÅÅÅÅÅ JÄKLA TRÅKIGT! åker jag väl på o stänga också antar jag. Värdelöst.. Hate this shit!!

Kryssningen var bra.. haft både roligare och tråkigare. Jaja men skit i det nu. Har iallafall träffat den bästa uppfinningen i världen.. REVIGÖR! brustabletter mot baksmälla. OCH DET FUNKAR! en innan man börjar dricka, en när man går o lägger sig och en när man vaknar... Underbart! Har aldrig varit så pigg! ska bunkra upp så man har hemma.. :)

Annars då? Allmänt trött på allt. Funderar fortfarande över hur vissa människor fungerar. Är det ok att skälla ut nån för hur den beter sig när man är 100 ggr värre själv? Bara en liten undran. 

Igår var jag ner till gymmet. Var evigheter sen. varit sjuk i 2 veckor nu. Hostar o snorar fortfarande men ville verkligen träna och det var såå skönt. Kan tyvärr inte träna idag då jag ska jobba.. Imorn blir de gymmet igen och på fredag kan jag faktist va med på fotbollsträningen.. Om det är nån? har ingen koll alls jag. 
På lördag internmatch, sen lagaktivitet blir nog trevligt.. Jobb söndag så det blir en lugn lördag.

Har en del jobb som jag ska söka.. ska nog sätta igång med det nu på en gång..

Hoppas verkligen att jag kommer in på skolan till hösten.. Vilken lättnad det skulle vara..



Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh! tack för tipset om bakistabletterna! var finns de att köpa?=)

2008-03-12 @ 15:43:27
Postat av: Sofia

Trodde man skulle få vara me på ett hörn... men icke då =)skönt å höra att du mådde bra dan efter iaf.... vart ju lite orolig.... Själv mådde man bra, drack ju bara Festis! Ha de bra tjejen!

2008-03-12 @ 20:20:14
URL: http://fiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0