Idag så..

Idag ska jag jobba.. Hostar som en galning, men kan inte vara hemma längre..
Så det blir bara 2 arbetsdagar för mig denna vecka. Inte bra ekonomiskt.. 

Idag har jag iaf städar ut bilen lite grann, blev ingen dammsugning eller så men har tagit bort allt skräp o torkat lite rent o så.. Ser bättre ut än innan nu. hehe..

Hahaha ser ut som en tomat med vita ringar runt ögonen. japp. HELT galen. viker mig dubbel när jag ser mig själv i spegeln. Blir kul o jobba så här idag. haahaha.. folk kommer ju få sig ett gott skratt iallafall.. bara i bjuda på.

Ne om man skulle ta o göra nåt vettigt....

Kommentarer
Postat av: Cat.

Loppet är 5 KM...vette sjutton hur jag ska orka men men...Men får väl öva...synd bara att jag tycker att springa e det tråkigaste. hehe. jajja.

2008-03-05 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0