dag 6

Dag nummer 6 som sjukling då. Blev hemma idag också. Halsen är uppsvälld och jag hostar som en galning..
Kan inte påstå att jag tycker att det är kul.. Men imorn MÅSTE jag jobba, blir ju fattig av detta. Lär dessutom samla på mig lite extrapass, fast det är väl omöjligt!

Måste städa min bil också, den är ingen skönhet inuti just nu inte.. haha.. men det är snabbt ordnat.
Vet dock inte hur jag ska lyckas med dammsugningen. vill inte dammsuga den med våran dammsugare.. haha..
Brorsan kanske har en skrutt jag kan låna..

Nu ska jag laga mat.. Pyttipanna till henka och till mig blir det lax, haricot verts och broccoli.. Mums!



Kommentarer
Postat av: Maria

Lät som en god lunch det:)

2008-03-03 @ 15:43:18
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: ElinH

Såg att ni ockdå va utan Tv i lördags, kul, mitt i allt så försvann bilden! Ngt fel på telebyn antagligen! Gott med lax! Kram Elin

2008-03-03 @ 20:09:16
Postat av: Maria

Ja, mitt hår har växt som sjutton senaste tiden. Nu tog hon ju ändå en bit o klippte bort:) hoopas du haft dig en bra kväll. kram

2008-03-03 @ 22:10:50
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0