Är jag den enda som sitter hemma?

Lördagkväll. Eller ska vi säga natten till söndag kanske? Det har varit en lång dag. Dop, jobb, kalas, chaufför.

När jag kom hem till Catta efter jobbet sög det rejält i vin nerven kan jag ju tala om. Men jag stod emot. Var kvar till 23 och åkte då till Heby, hem till Anders, satt där ett tag sen körde ja in Henrik o Anders till Sala. och nu sitter jag här.. Väntar på att dom ska ringa o be om mig hämta dom. visst är jag snäll?

.. Mm.. trött som en idiot är jag dock... men bara o bita ihop. eller så lägger ja mig på soffan o slumrar nån timme innan dom ska hem, kanske e bäst?


Vi ska boka tågbiljetter ner till Malmö. Åker fredag den 11e. kommer hem tisdag den 15e. Blir majjsigt det.. Hemma 2 dagar och så åker vi upp till Hälsingland tillsammans med Sara o Henrik och joinar familjen Collin/Andersson där uppe. Blir nog en bra vecka de där. Sen drar det igång med 3 veckors jobb.. Phuu...

Snälla fina Jannika tipsade dessutom mig om ännu ett jobb idag, så ska ringa på måndag tänkte jag...

Men nu blir de soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0