Nervöst sammanbrott?

Sitter här och äter frukost. Smörgås med prickig korv på, evigheter sen sist.
Galet nervös är jag, inom ett par dagar får jag veta. Kanske tilloch med under dagen? Hua!

Igår kväll bestämde vi oss för att lira lite kubb. Det började med att vi var 4 pers där. Jag, Emelie, Malle o Nisse.
Mitt lag förlorade hela tiden. Eller Jag förlorade hela tiden och alla som var i mitt lag var tvungna att följa med mig ner i mörkret. Senare anslöt fyra till.. fortsatte att förlora.. inte min grej det där riktigt.


Är det bara jag som har fastnat för BIG SHOTS? Grymt härlig serie.. Föll direkt.



Nu blir det till o byta om, 2 dagar kvar.. Alltså näst sista idag. Snart malmö! UNDERBART härligt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0