Ljuva fredagsmorgon..

Solen skiner och himlen är blå. Tänk om man var utvilad och pigg för denna dag? Tyvärr är jag inte det.
Direkt efter jobbet igår (slutade 19.30) blev det lite käk hos svärmor. Sen åkte vi in till Sthlm. Stod i kö i 5,5 timme för att Henrik och Tarek skulle köpa varsin Iphone. Freaks ja. Varför jag ens stod där så lång tid självmant undrar jag just nu.
Förutom tristessen och irritationen och allt negativt så var det stundtals trevligt. trevligt folk, konstigt folk, osv.  Efter 5,5 timmes köande kom vi äntligen in i butiken klockan var då runt halv 5. Allt var över på 5 minuter. H hade sin leksak i handen och vi var redo för hemfärd.

Helt sjukt. Ja...


Jag kom in på sjuksköterska i Gävle. Wiihoo..
Reserv på Personalvetare. Just nu känner jag mig ändå nästan 100% säker på att tacka ja till sjuksyrra.
Har ju lite mer än 2 veckor på mig att tänka, så vi får se. Men Jag tror...

Woohoo. NICE


Ikväll bär det av mot malmö. Lär dock inte hinna sova mkt. Kom hem för en timme sen ungefär och just nu, precis nu ska jag packa ihop kläder o ta mig ner till tvättstugan. KUL. är ju grymt jäkla sliten efter natten i sthlm. USCH


jaja. hoppas ni har sovit gott iallafall

Kommentarer
Postat av: Case

Haha. Galna grabbar du. ;) Är såå avis för att ni åker ikväll, jag vill va ledig igeeeeen. Mitt jobb är såå tråkigt. Bläää. Puss å grattis igen.

2008-07-11 @ 09:05:13
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Sojung

sv: nej det blev ju inte det, var helt inställd på att ja skulle beställa tid. Men jaja det får komma när jag är redo som sagt var:) tack så mycket:D detsamma:D

2008-07-11 @ 10:11:43
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Cat.

VA? 5,5h i kö?! Hur pallar man?

VA? vad e det jag ser...Tes har kommit in o ska börja plugga! Grattis Grattis! Berätta mer...hur känns det?

2008-07-11 @ 10:26:21
URL: http://www.catalina-island.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0