gomorron gomorron!

Måndagen är här. sista veckan. From torsdag har jag 1,5 veckas semester. Alldeles lagom. Tur att all den tiden är fullbokad för annars skulle ja börja krypa på väggarna.

Ska snart åka iväg o jobba, först frukost. Kaffe och sen ägg. Skulle gått ut o gått idag när jag vaknade men går ju tyvärr inte nu efter gårdagens lilla misstag.. Ont i knät idag, ja. Vila som gäller.. Det är ju såå tråkigt!

Snart får jag besked om det blir plugg i höst eller inte. Håller tummarna, men är förberedd på ett nej.. Hoppas hoppas hoppas hoppas.. :)

Nu lär jag svida om till mina svarta byxor o min röda t-shirt... 3 dagar kvar.....

Kommentarer
Postat av: Satu

Hej "Snuttetesan"



Tänker på dig gumman. Hoppas att allt är bra!



Stora kramar

2008-07-07 @ 23:52:50
Postat av: Elin

Heej.. Hoppas du tänker så det knakar:) Jobbar kväll på måndag så då fixar jag bara någon annan i såfall. Om det går. Så du har också skadat ditt knä, välkommen till klubben. Ses. Kram

2008-07-08 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0