Dags att packa väskan igen då..

Nyduschad efter min lilla promenad. Blev inte långt alls. Knät värker och dessutom har jag skapligt ont i ena axeln idag (efter en oslagbar vurpa på badrumsgolvet igår)

Ska snart ge mig hem till mor min och underhålla Åke, sen möta Carin vid tåget. Käka mat. Busa lite med Åke. Hem och packa, invänta Sara o Henrik. Åka till Färila. Nånstans därimellan skulle ja behöva ta mig till bolaget o köpa på mig lite vin.. Får se var jag lyckas klämma in det.. Kanske tillomed kan kasta in Carin och Åke med mig i bilen? Vore ju toppen. Om tid finns vill säga.
Åkes mamma är i Stockholm hela dagen så då får vi busa fritt med honom så mycket vi vill.. KANON!

Nu lär jag stoppa i mig lite hallon och sen traska hem till mamsen.

Kommer hem måndagkväll igen.. hoppas på fint väder..

Kommentarer
Postat av: Case

Kasta in mig å Åke?! HRUMF! Det va det värsta..

2008-07-18 @ 15:19:38
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0