Underbara sovrum!

Äntligen!! Sovrummet är i princip färdigt!
Vi har målat 2 vita väggar och tapetserat en fondvägg som är svart med grått mönster.
SÅ JÄKLA SNYGGT! Hela rummet fick sig ett lyft. Golvet blev mkt finare till dessa färger plus att hela fönsterväggen nu smälter ihop med de vita väggarna! Lovely. Innan hade vi röda tapeter. Hemska. Vet inte varför vi valde det när vi gjorde iordning där. Känns som att vi faktist inte brydde oss så mkt om sovrummet just då.

Idag får vi dessutom hämta hem våran nya säng. Blev lite krångel först bara.. jag valde att inte välja hemleverans, då jag tyckte det var löjligt dyrt. Men ändå ringde chauffören i morse o sa att han kommer med min säng runt lunch och när jag förklarade sa han att han inte ens åker över uppsala. panik!
Efter några telefonsamtal så var det fixat. Jag får hämta sängen i enköping istället för uppsala..
Fint det.. längtar som en galning kan jag säga.. Soooova.. utan att ha fjädrar som sticker upp i ryggen..

Idag blir det städning, laga lite mat, träna om jag hinner. Skulle träffa emelie oxå men det ser tajt ut.. attans..
ska åka o hämta sängen vid 16 tiden. så ska den upp o allt sånt.. blir sent det..
jaja vi får se hur det går. men städningen är prio ETT.. lär fortsätta nu plus börja med maten..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi tar det en annan dag =)
Har du inga bilder att bjuda på? :P

2008-01-23 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0