Söndag..

Fan så skönt det är att vakna upp söndagmorgon, solen skiner och man har ingen ångest över gårdagen.
Ingen snuskig bakis smak i munnen, ingen huvudvärk. inget illamående! GOD DAMN va underbart!
 
Jobbade 12-21.20 igår, mådde inge vidare under kvällen pga för mkt tankar..
var dessutom grymt sugen på utgång med bettan. Men icke. jobbar sent o jobb söndag.. så jag sa NEJ.
när ja kom hem var Tarek här på besök, trevligare kille får man leta efter. Själv satt jag i soffan goffade chips dip o snask. kollade på rush hour 2. hahaha.. härligt lördags nöje. Men var grymt skönt att gå o lägga sig i sängen runt 12 tiden... sova hela natten och vakna pigg o fräsch..

nyduschad plus att jag har gjort matlåda.. ska slänga i mig ett par smörgåsar plus lite fil. Sen blir det jobb 12-21.20 idag igen. FINA PENGAR.. det är det enda positiva.. Imorn är det jobb igen 9-18.30. huua.. leds på dessa pass. men man måste ju.

tisdag LEDIG! lär ta o köpa gardiner till köket.. ser för j-vligt ut där nu.. mer vet ja ej nu.

men har en del o fixa innan ja ska jobba..

Kommentarer
Postat av: bettan

hällo bäbä!!!
slutat jobba nu!!
mådde faktiskt prima när jag vaknade imorse!fast klockan var fan halv 12....d e ju drygt!!!
har glott på film nu å käkat chirre å dirre...möms!!!å lite godizzz mä...gottgott...
ha d fint gumman!puss

2008-01-27 @ 21:27:47
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0