Klippning.

Idag blir det ett besök hos frisören. Emelie ska klippa mig och jag har ingen aning om hur jag vill klippa.
Tror att jag vill kapa av det. bara för att jag är så jäkla leds på mitt hår nu. det bara hänger..
dessutom växer det så fort så då är jag ju långhårig snart igen :)
Men vi får se vad Emelie säger.. hon får bestämma..

innan det ska jag till linneskåpet och byta gardiner, de blev inge bra alls de som jag köpte i tisdags..
Frågan e om de jag tänker byta mot blir bättre? det kanske är för att de är svarta som de inte blir bra.. aah vette tusan jag. vi får se..

nu lär ja kila till Ica o handla lite till lunchen..

ciao!

Kommentarer
Postat av: bettan

juhuuu!!!!
klippt å fin nu????hur bidde det??!!
jag e hemma å är tokförkyld jag....jättetråkigt..
ha d gott!!puss

2008-01-31 @ 20:13:41
URL: http://elisabethj.blogg.se
Postat av: Case

Jag vill seeee! Å kan vi boka snart eller vad?!

2008-02-01 @ 22:30:23
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0