förkyld som en galning

Kan inte påstå att jag är glad idag. förkyld som en galning.. Har därför inte tränat idag.. det kryper i kroppen på mig samtidigt som jag är helt slut och knappt orkar ta mig ur soffan.. VILA är det enda jag gör känns de som.
tänkte städa med blev helt flåsig o dåsig av att plocka ner julstjärnorna.. Men nu är dom nere iaf, utom den i köket.

Är jag piggare imorn blir det städning innan jobbet.. börjar 13.30 så de ska ju finnas gott om tid för städning innan det tycker jag..

men nu ska jag lägga mig i soffan igen innan Henka kommer hem.. Sen ska jag göra potatis o purjolökssoppa.. MUMS!!

9 dagar kvar till fystest.. VILL TRÄNA.. MÅSTE TRÄNA. KAN INTE TRÄNA.. usch så ledsen jag blir.. :(

Kommentarer
Postat av: Case

Jag ska hålla tummarna för att det går vägen iaf. Puss på dig lilltruls!

2008-01-07 @ 20:11:54
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0