Vilka planer.

oh det var så sjukt trevligt igår. Helt galna tjejer det där. Roshan bjöd på tacos, alltid lika gott.
sen blev det vin o en jäkla massa vilda diskussioner. några stackare skulle upp o jobba imorse så de försvann ganska tidigt. Stackarna. är så glad att jag inte är kvar på Nuance, skönt att slippa gå upp kl 3 på morgonen.. Huua...

Men jag saknar tjejerna som tusan. Va tillomed lite nervös när ja skulle dit hahaha. har ju inte träffat dom på ett år och det skulle dessutom komma några ja inte alls visste vilka det var. Men så fort ja kom innanför dörren kändes det som det var igår.. underbara varelser..

Vi hann bla planera att vi ska åka till italien i april. thailand, kryssning.. haha gissa hur mkt som kommer bli av? nopp nada antagligen. men ändå.. träffade dessutom en tjej som har en grym röst. Yasmine, ni kanske minns henne från Idol audition från sthlm, hon sa att Peter S va så snygg! Hahaha skitrolig tjej..

Alla tjejerna har bjudit in sig själva till min "förlovningsfest" när det nu skulle bli. hahaha Försökte förklara för dem att vi tråkiga svenskar inte alls har samma tradtioner som alla de andra. men de vägrade inse det och är fast beslutna att jag ska ha en sjujäkla förlovningsfest nån gång i framtiden. hahaha 

Efter en lyckan kväll fick jag skjuts hem til syster av Tina, hon skulle köra hem Mona till Akalla och sen hem till väsby igen. vilken omväg, ruskigt gulligt av henne tycker jag.
Blev ensam hos syster då hon hamnade på annat ställe. Jag sitter nu ensam här o ska röra på mig alldeles strax. Idag ska vi göra smörgåstårta. Henka fyller 25 imorgon o då kommer det folk på kalas..

ha en fin dag nu..


Kommentarer
Postat av: Cat.

HAR DU GÅTT O FÖRLOVAT DIG?????????

2008-02-12 @ 23:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0