Pärlan är hemma igen..

Ooh min älskade lilla pärla är hemma igen.. besöket på sjukhuset blev lite dyrare men nu mår min lilla gris mycket bättre.. och är betydligt mycket tystare. skulle dock behöva byta olja på den sa han så på tisdag ska den in igen o få det gjort så den inte blir sjuk i sitt hjärta.. Oh I love my skrutt! tiihii..

hoppas på att den går igenom besiktningen oxå.. annars blir jag ledsen i ögat.. Vi ska dessutom skriva över den på mor min så kommer jag betala ca 300 kr mindre i månade på den. helt sjukt vad dyrt det är med bil när man är under 24.. Morr..

Ska se till o söka lite sommarjobb snart. Orkar inte jobba på Ica i sommar tror jag. Skulle va skönt o ha nåt här hemma så man slipper pendla.. Oh vad jag hoppas att jag kommer in på skolan till hösten. Skulle vara perfekt!  Hoppas hoppas..

Nej nu ska jag åka o slänga elskrot som jag har ligger i bilen o bara tar plats. sen åker jag och jobbar!
mmmm.. 
Så fint att ha min lilla skrutti-bang-bang hemma igen..

Ha en fin dag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0