helgen över lika snabbt som den kom.

Söndag idag. Igår var min enda lediga dag denna helg. Jobbar 11-20.30 idag. Fint med pengar.
Fredagen spenderade jag med hanna och ulla efter jobbet. kollade på let's dance och käkade godis o chips.

Igår var vi på kalas hos Henkas kusin som fyllde 42. Grattis. Det kom massa snö under kvällen och jag fick bland annat busa med en söt hundvalp samt hälsa på hästarna i stallet. så fina så. Det bjöds på smörgåstårta och även rulltårta. Gott gott. Sen bar det hem och Bettan kom över, kollade lite på tv o snacka lite skit. Hon var snörvlig i näsan o ja va trött som en galning.

Klippningen i torsdags gick bra.. är nöjd med längden, men vill ha mer uppklippt i bak. nu är det typ samma längd, det vill jag inte riktigt ha..

lär trycka i mig min frukost o göra mig iordning för jobbet..

Ha en fin dag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0