Dålig form...

Haha nyss hemkommen från fysen.. kan inte säga mycket annat än att jag är i dålig form..
Nu blir det hårdträning.. och denna gång är det inte bara skitsnack. Jag vet ju att jag blir mycket piggare av det så det är ju lika bra o köra igång.. när trösklarna kommer så tvingar jag mig över dem istället för att stanna...

kommer ha träningsvärk imorn, JA!

Får se om jag tar mig ner o simmar imorn efter jobbet. skulle va skönt o mjuka upp kroppen lite tror jag!

Roomservice om en timme då... ikväll är de hemma hos Kallur o så ska de hoppa häck..
De var där o filmade samtidigt som vi gjorde fystestet så det kan hända att en sliten tes syns i bild.. haha
lyfter en docka o håller på o avlida eller löpningen o är heelt slut. haha får hoppas på att man inte fastnade i bild.
hahahaha..

Jaja, mumsa lite kladdkaka nu kanske.. mmm.. tror så. Imorn jobba jag 10-19. Utan bil så jag lär ta bussen. undrar när den går.. suck :(

Kommentarer
Postat av: Case

Trevligt med massa updates. ;)

Men du skulle ju bli hämtad imorn iaf. Jag måste cykla fram å tillbaka till tåget jag. :)

2008-02-20 @ 20:02:43
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0