sallad och minnen

Efter skolan idag gick jag och Lisa till wayne´s och åt en varsin kycklingsallad. Det var smarrigt!





Nu har jag kommit hem och ska ta igen mig lite innan jag ska ta mig till ICA.. Lär köpa lite kattsand och kattmat.
Pratar gamla minnen med Jonas på msn... Haha har en hel del härliga minnen från min Tärnsjö-tid. Nu vet vi iallafall varför vi båda är så otursdrabbade. Synden straffar sig själv.. Fy skäms på oss..
Nu tycker vi dock att vi har fått våra straff och har dragit ett streck över det hela.. Jisses det har gått 6 år! Vad gammal jag känner mig.
 
Jonas var lite bråkig på den tiden och jag skulle alltid försöka lugna honom så fort han blev arg och skulle slåss.. Då kom mamma tes springandes. hahaha.. ah, vi har rätt kul nu när pratar om det..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0