Nyttig? jag? Neej



Många gånger har jag försökt mig på att vara lite nyttig! Det är nog inte min grej, jag älskar allt som är onyttigt!
Glass, godis, läsk, chips, strips, bea osv! Dock inte i alltför stora mängder - LAGOM!

Imorse var jag faktist duktig och åt omelett (som för övrigt ser ut som den nyss kom upp ur magen)
Jag börjar ofta dagen med detta. Står mig länge på det.

Dock frestade glassen idag på förmiddagsfikan så den fick slinka ner o mojsa till sig nere i magen. Gosigt..

Efter skolan idag blev det en liten snabbtripp på stan, kikade lite bara orkar inte med att prova kläder och grejer denna årstid. Man har massor med kläder på sig som ska av och så ska nåt annat på och så ska det av och sen ska det man hade på sig från början på igen. Nej, jag orkar inte. Kikar lite, känner lite och sen ska jag surfa runt o beställa istället! Bekvämt!

Lisa hittade en fin klänning - rockig men fin och dessutom lilte lila. Tyvärr var det knasiga storlekar så det blidde inget köp.
Sarisen shoppade lite på H&M men ville hem till värmen tror jag!

 

Sen bar det av hemåt, gick med Lisa över söder där hon hittade en toksött luciatåg. Eller det var nog mest fult. Myrslokar som går luciatåg.



Vi stötte dessutom på en fin skylt med jultips, Eller vad säger ni om ett kanonerbjudande på CHAMPO?





Kommentarer
Postat av: Emelie

fruktsallad är väl också gott =)



snygga lucior :P

2008-12-08 @ 19:14:55
URL: http://emelieerikssons.blogg.se/
Postat av: Case

Oooh den där klänningen provade jag i helsvart. Lite kort på mig me min långa överkropp. Men fin. =)



Omelett, va gott. Har du ärtor i?! Hmm...

2008-12-08 @ 20:58:47
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Case

2008-12-08 @ 20:59:11
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0