JULLOV!

Sista skoldagen igår - TENTA! Även sista tentan för i år! SKÖNT!! Nu kanske man kan bli människa igen!
Började plugga i onsdags så jag var ganska likgiltig inför mikrobiologi tentan! Och precis som jag trodde så var den svår som fan, enligt mig som inte hade pluggat tillräckligt! MEN jag har bara mig själv att skylla! Det blev en hel del ordbajsande och nog ganska många felsvar. Jag räknar alltså inte med att klara den men kanske har fröken tur och har lyckats svara rätt så hon får iallafall 63 poäng. Nu har jag iallafall lagt denna tenta bakom mig ett tag framöver. Kurs 2 är avklarad och fick C i den. Jag är bara glad att jag tog mig igenom den!

Helg nu och det kommer vara en LUGN helg. Min mage och jag har inte varit vänner på sistone så jag tänkte fjäska lite och vara snäll mot den i helgen! Hoppas att vi är vänner igen alldeles lagom till julmaten! Skulle vara härligt!

Julklappsshopping idag på schemat, Henka sover fortfarande så ja tror inte att vi kommer hinna idag. Jaja, det är en dag imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0