Faktist lite nervös.

Dagens föreläsning om virologi är nu avklarad. Väldigt spännande alltihop!

Har precis petat i mig lite mat och sitter här och är lite nervös, jag ska nämligen pallra mig iväg och träffa en sjukgymnast strax. Han ska kika på mitt knä och analysera det. haha ja vi får se hur det går. jag är rädd att jag ska glömma bort att berätta nåt som pågår med det, typ att det gör ont där ibland och på ett annat ställe sen osv.. haha Men det ska nog gå bra.
Hoppas iallafall att han kan säga någonting värt om mitt knä. Det är nästan precis 6 månader sen jag gjorde illa mig. Det var veckan före midsommar. Ungefär en gång i månaden blir det cp när jag belastar det, knakar som tusan och det gör ONT, en liten plutt sticker ut under knäskålen och jag blir lite svullen, kan inte gå ordentligt och underbenet låser sig ibland när jag ändrar riktning på steget... Hmmm.. plus lite till lull lull. Hoppas det hjälper honom.


Jag ska gå om 20 minuter. Jag är R Ä D D...

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till! Trasiga knän är inte alls roligt, och ditt knä verkar spöka en hel del! Hur gjorde du illa dig? Det går nog bra iaf : )



Vaccinsprutan är ju helt sjuk, hur fan kan man få en fet propp med var under huden efter 3 veckor? Jävla skitvaccin. Men det kan ju vara bra att ha nångång : )

2008-12-10 @ 14:24:12
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0