Dagarna efter...

Julen är förbi. Fina klappar fick jag och massa mat i magen.

Jag fick bland annat:
Stekpanna
Kudde med stjärna på
stekvante+matchande handduk
A piece of Cake - Leila Lindholm
Hårfön
Biocheck
Rappakalja
Frukostbrickor

Granen (obs mobilkameran)




Idag röjde vi ur förrådet och balkongen i gamla lägenheten.. Usch så mycket man samlar på sig, varför gör man det ens?
Nu har jag tagit farväl av vårat gamla hem

 

 

Bye bye sovrummet, köket, vardagsrummet och garderoben. Hoppas att nya ägaren är snäll mot er och snyggar till några väggar och så.. :)




Är trött efter denna julhelg.. Snart nyår - inga planer, behövs inte...




Igår blev det utgång i Sala, roligare än jag hade väntat mig. Grymt kul att träffa folk jag inte har sett på ett tag. Otroligt roande att se folk som måste hävda sig hela tiden. Stackars!

Nu är vi tillbaka i Gävle för att vila upp oss.. Trötta.


Ha en fin helg, hoppas ni haft en bra jul!




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

ja, men lite bra måste jag ju erkänna att de är.

lixom bra om myten om bocken.



fint hem ni ser ut att ha haft. och vilka bra julklappr:)

samma här.. inga planer till nyår.

dont like it! har nog med nykterheten att göra.. just nder nyår och sista april, då blir jag off.





KRAM

2008-12-27 @ 14:13:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0