Ännu en gång...

Varit och slängt en massa skräp på återvinningen eller vad det nu heter. Tanterna som jobbar där ser alltid lika sura och misstänksamma ut, som att de VET att man har slängt i lite andra saker än det som borde vara i sopsäcken. Även fast jag har varit duktig och sorterat precis som man ska blir jag nervös och känner mig skyldig till skräpfiffel. Jag är oskyldig!

Dessutom tog jag alla gamla glasflaskor o slängde idag, galet gammalt skit som stått i ena förrådet. Det var för tusan flaskor kvar sen vi hade lagfest hos mig... Det var länge sen.


Lite kvar som ska raderas från förrådet sen lite städning och sen är lägenheten redo för den nya ägaren. Vad fort den krympte för mig, när vi bodde där tyckte jag det var alldeles lagom nu får jag nästan klaustrofobi när jag kikar in.. Okej kanske inte riktigt så illa men man vänjer sig fort när man flyttar till större.


På fredag blir det lite lajj i snön, Sara och Henrik kommer på besök och då ska vi åka till Kungsberget. Det ska bli hur kul som helst och jag hoppas bara på att mitt knä ska sköta sig hela dagen så jag kan ha lika kul som de andra i backen! Wiihooo! Sjukt länge sen jag stod på brädan nu... Vill ni verkligen veta? hahaha 3 år sen tror jag, Kittelfjäll januari 2006. ILLA! Tror inte jag minns hur man gör, tur att alla gröna backar är öppna! Hahaha



Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, vad kul att åka lite!

2008-12-29 @ 11:05:13
URL: http://emelieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0