Som en struts!

Jag har upptäckt ett helt gäng med klösmärken på min kropp.. Då mina små grisar nästan aldrig rivs så misstänker jag en annan liten kotte starkt.. han är Gråspräcklig med lite Silver i... väldigt söt, men kan när som helst attackera och då gäller det att man är beredd.. Man så söt han är! Lille gos! Vince! jag förlåter dig..

Jahaja, det blev ju lite vin igår ändå då fast jag hade bestämt mig för att jag verkligen inte orkade.. Men syster lyckas alltid övertala mig. Vi hamnade hos Jennie och det var kul o träffa alla som var där... Flurran blev det och jag lyckas alltid med att vara nykter när jag väl kommer fram, vilket resulterar i att jag inte alls har särskilt kul. Men de blir struts shake med syrran o satu! Mysigt!

Men ikväll åker jag tillbaka till Gävle.. Skola imorn och jag längtar. Haha Jag vet att det inte alltid kommer kännas så här roligt att gå till skolan, men jag tänker suga på den här karamellen ett tag nu och bara njuta av att jag lär mig något! Åh så peppad jag är!

Idag blir det lite visning av lägenheten... Eller ja, det kommer en tjej o kollar på den som redan har sagt att hon SKA ha den. Så ja...

Kommentarer
Postat av: bettan

vet kanske vem det är som gett dig rivmärken.....har nämligen ett antal överhela kroppen jag med!!!he´s crazy!!!nu går han och bär runt på spik i munnen...så söt så.... låter ju som att du har det riktigt bra och kul in gävle! ser fram emot inflyttningsfesten:-) puss

2008-09-01 @ 18:41:36
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0