Mot något nytt!

Så skönt att ha något nytt att se fram emot. Flytt, plugg, nya människor. I veckan ska det kollas lägenhet också. Spännande.
Jag skulle väldigt gärna vilja se mitt rum och se vad jag behöver köpa. Om en vecka ska jag åka upp o hämta ut min nyckel och se över vad som behövs, åker ut till IKEA antar jag o införskaffar det som saknas. Har ju en del som ja kan ta med härifrån som  bara ligger o skräpar..

Idag blir det Uppsala, ska till IKEA och Bauhaus. Köpa krukor till vardagsrumsfönstret här hemma, ser bedrövligt ut nu, ALLDELES för små. Fick dessutom ett hett tips av Anna, att måla de fula fönsterbrädorna VITA, Nu är de grå marmor, ruskigt fult! Så det blir till o köpa grundfärg och färg. Samt ska elementen målas. Haha bra att man tar tag i det när man ska flytta! Men lika bra så är det gjort inför en eventuell försäljning i framtiden. Lär dessutom köpa nya lampor till spottarna i köket, endast 1 av 3 som fungerar, inte vidare fint.

Men nu lär jag hoppa in i duschen o sen göra mig redo för avfärd..


Haha idag var min första riktiga sovmorgon, när tror ni att jag vaknade o var tokpigg? 6.20 såklart... Helt sjukt! Har haft klockan på ringning den tiden under jobbveckorna men inte idag. Så vaknar jag ändå av mig själv.. GALET. Lyckades somna om efter en stund, tur de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0