Korridorsliv - skitkul eller ett helvete?

OK, jag har nu bott här i drygt en vecka och kan inte säga annat än att jag INTE gillar det.
Jaja, visst det är nollningsvecka just nu o självklart är det härj, men har svårt o tro att det kommer bli annorlunda med dessa människor. Kalla mig kärring eller tråkig men jag gillar inte korridorslivet..

Bara längtar tills vi får våran lägenhet. Ska bli underbart med en 3:a.


Första skoldagen imorn, hoppas att det blir tyst här snart, är tröttis.. Men rätt som de är så är det nån som slänger sig in i väggen eller smäller in i min dörr.. GAH HATE IT...



Ge mig styrka...


hahaha

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag förstår dig... jag tror inte riktigt att det är min grej heller. Men du får trösta dig med att det snart är dags att flytta =)

2008-08-26 @ 07:27:05
Postat av: Maria

Nej korridorsliv skulle nog inte riktigt vara min grej heller..

2008-08-26 @ 20:00:06
URL: http://mariiamiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0