FRUSTRATION!

Jag har en ledig vecka kvar, kan jag inte bara få va glad då? Kan inte allt bara flyta på?
Vi ligger 1a på en lägenhet som vi självklart vill åka o kolla på innan vi tackar ja, men personen som bor där vägrar svara i telefonen. Har ringt sjukt många ggr men ändå inget svar, rotat fram ett annat nr på eniro, mailat, skickat sms. Han måste ju vara väl medveten om att folk kommer ringa denna vecka för att vilja se hur det ser ut.. Dummare kan man väl inte va?
jag blir så grymt leds och frustrerad..

Så ringde ja på en annan som vi vill kolla på, då är det en från GG som förvaltar den o de fattade väl inte jag, grymt otrevlig var han, från början till slut! Snacka om att värna om sina kunde. Eller inte.. Jaja, blir iaf en Gävletripp ikväll. Får se hur trevligt det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0