En ny dag!

Sådär. då var första n0lledagen och kvällen avklarade och det är dags för den andra. Vi ska ses strax före 13 för att gå tipspromenad. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Får se om jag kan vara på med på TP med knät.
Fast numera är det inte knät det gör mest ont i, utan vaden, den lär ha blivit rejält överansträngd med min gångstil de senaste dagarna.

Ska sen ta mig ner på stan för att äntligen hämta min cykel, underbart. Saknar den så!
Känns så löjligt att ta bussen ner på stan när det är så himla kort bit, men lär ju spara på krafterna i benet. Hahaha


Nu blir det snabbfrulle (har inte så mkt o välja på) o sen springa till bussen..

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Case

Hahaha! Förlåt!! Va helt uta å snurra. skäms

2008-08-21 @ 17:58:53
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0