Återblickar

Idag har jag kollat igenom de nya bilderna från våran n0llning. Om någon har nåt intresse av det så finns de på fantasticfour.pixbox.se Funkade tyvärr inte att länka så ni får ta den långa vägen dit!

Så grymt kul det har varit, har inte varit med på alla saker men jag ser ju hur kul alla andra har haft på allt!
Hoppas att våra kära phaddrar vet att vi är stolta över dom. (OCH förvånade över deras ålder) Har lovat att styra upp en tackmiddag men som sagt.... När de som minst anar det...

undrar vad som är roligast.. Att var n0lla eller att vara phadder... Jag skulle garanterat NJUTA i den rollen som bla M i våran grupp hade. FUSKn0lla! Jäklar det är nog mitt mål.. Haha leva i en lögn en hel vecka och sedan få se allas ansikten när sanningen kommer fram!. hahaha

Denna n0llning var klockren iallafall! TACK alla som var med och förgyllde tiden!




Idoler - Skändarna!
Mest chockerande - Att sedan se dom renrakade och se ut som vilken människa som helst.
Näst mest chockerande - MATILDA HAR VARIT SKÄNDARE, hur coolt är inte det?
Näst näst mest chockerande - Matilda var en Fuskn0lla
Härligast - Fantastic four!



Kommentarer
Postat av: Robin

Minsann! Kanske jätteroligt att vara phadder. :) Speciellt när man har trevliga och roliga n0llor. Vi ses väl på baracken sen nån gång hoppas jag ;)

2008-08-31 @ 12:23:48
URL: http://www.roblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0