Vilken helg!

Hade en riktigt bra helg. Fredagen var det träning, lördag match sen fest hos Ida med utgång i Uppsala, söndag sol, grillning och sen match..  Vi spöade våla med 3-2 i lördags och Franke med 2-1 i söndags.. Fick en hel del smällar mot Franke och mitt knä är inte på topp. Båda knäna gör ont, men det ena känns mindre bra.. Får hoppas att det inte är nåt allvarligt.

Lördagen var klockren. Ida bjöd på god bål. Åkte in tidigt, vilket var onödigt. Anna körde ju också så det blev billigt och bra. Efter en hel del alkohol och lite chilinötter var vi på G.. haha damn va kul jag hade. Träffade på en gammal vän, Jimmy, och hans galna kompisar. Sjukt kul hade jag!
Nattbussen hem blev gratis, Nadis pappa är snäll han :)

Iochmed matchen i söndags då jag satt kall vid sidan när jag hade ont ett par ggr utan värmejackor så har jag dragit på en förkylning igen. Är det inte underbart? Usch så ledsen jag blir. Vill träna! PV om mindre än en vecka och jag ser ut som en sladdrig slashas. hahaha.. FRÄSCHT!

nu ska jag laga lite mat... blir gott det.. hoppas knät blir bra...

Kommentarer
Postat av: nadina

haha, åkte du gratis din jäkel?:P

2008-04-01 @ 14:45:13
Postat av: Evve

låt som en skoj helg! :P:P
hoppas testernagår bra men de tror jag!
kram

2008-04-02 @ 09:14:17
URL: http://evelinahogberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0