Jadu...

Blev hemma idag.. skulle jobba 9-18.30 men strax innan jag skulle åka så fick jag sån jäkla värk i magen. Det gjorde så ont. kräktes som en galning och svettades som en tok.. ville dock inte åka till doktorn då jag inte vill ha nåt i min journal på torsdag på PV.. slängde i mig värktabletter och drack massa vatten.. Smärtan gick ner och nu är jag bara öm. Misstänker att det var en liten sten. Ingen vits att åka till doktorn då eftersom dom ändå inte kan göra nåt annat än o ge en värktabletter o det har jag ju hemma så. Börjar ju bli van med denna skit numera.. bara o dricka massa vatten om dagarna så man håller njurarna rena...

Ringde jobbet o frågade om ja skulle komma in ändå. men då hade dom redan ersatt mig. trist.
så jag får vara hemma och dricka en massa vatten idag.. rensa njurarna och hoppas på att jag får jobba extra imorgon..  Vilket jag tvivlar på. Alltså blir det bara en arbetsdag denna vecka om jag inte skulle få jobba i helgen och det tror jag absolut inte att jag får.. jaja..
jag måste komma in på PHS.. så att all min ledighet blir värd det!! jaa.. 

ska fixa fram en liten karta över min resväg till PV så jag hittar.. Tur att jag åker kvällen innan så jag inte behöver passa några tider.. :)



Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah ja vi var och tittade idag men det var inget att ha. Rummen var super små och källaren såg för jäklig ut. Nu ska vi ta och gå å titta på Evelina och bennys lägenhet, du kanske vet vilka det är? Nej du du behöver inte vara misstänksam.... har inte hänt något än. Å du lär nog märka för jag lär ju inte kunna vara tyst.

2008-04-07 @ 19:36:46
URL: http://elingkpetersson.blogg.se
Postat av: Elin

ja vi vill helst ha hus men har inte hittat något än och vi vill INTE bo kvar i våran hyres för man får ju inte göra som man vill invändes och sedan är det ju roligare att åka sin egen bostad. Vi trivs inte riktigt här på åkra längre... lägenheten är kall mm

2008-04-08 @ 16:09:44
URL: http://elingkpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0