HERREGUD, VAD HAR JAG GJORT!!!?

Igår läste jag ut Män som hatar kvinnor. Så idag blir det nog så att jag öppnar nästa.. 

När jag skulle försöka somna inatt så fick jag en sån ångest, jag fick panik! Vad tusan har jag gjort? jag har ju helt gjort bort mig inför polisrekryteringen! Vad svarade jag egentligen på alla frågor? Jag måste ha låtit som en fjortonåring eller nåt! HELVETE!!!
Så sjukt dumma svar och jag önskar jag kunde dra tillbaka tiden. hahaha.. ja, vad ska man säga!
Jag är ju iallafall beredd på vad det står i intagnings beskedet.. Fan, vad tråkigt!

Jag var nog inte tillräckligt förberedd.. Det kändes ju dock bra direkt efter polisintervjun, men det kanske bara var för att nerverna släppte och det var över.. åååh!! Så arg jag blir på mig själv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0