Finns så mycket att välj på.

På min sida på polisen.se står det att jag har genomfört pliktverket. Mer står det inte, varken att jag är godkänd eller icke godkänd. Så mycket kan man väl ändå få veta tycker jag.. 

Har faktiskt sökt en annan utbildning också.. Sista dagen idag så ska sätta mig ner o kolla om det finns nånting mer jag kan tänka mig. Finns ju så mycket att välja på! Vill helst vara utbildad och klar och ha jobbat ett par år innan jag fyller 30. haha.. har faktist bara 7,5 år på mig. Man ska väl hinna trycka ut en unge nångång därimellan också. haha..


Nyss varit ute och gått lite. Skönt, men blev ingen lång promenad. Imorn blir det längre och tuffare..
Ledig imorn blir, tvätta, städa, träna. Förhoppningsvis kanske jag hinner simma också. Skulle vara skönt.


Gick förbi S grav igen. 4 veckor igår.. 


nu blir det ägg. :) gott! och så kommer posten nu! 

Kommentarer
Postat av: Case

Man får vara osäker. Bättre att vara det innan och under utbildningen än efteråt... Tycker jag iaf. Puss.

2008-04-16 @ 16:18:33
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0