En vecka till Pliktverket!

Japp, nu är det bara en vecka kvar.. om en exakt en vecka sitter jag där och går igenom nåt av alla tester.
Galet! 
jag ringde till PV idag för jag var tvungen o kolla vad jag hade valt för övernattning.. Tur att jag ringde för jag hade bara valt natten mellan dag 1 och dag 2. Jag måste ju åka dit kvällen innan, annars lär ja åka från heby typ kl 4 på torsdagsmorgonen. nej tack.. Som tur var gick det att fixa så det blir 2 nätter för mig där. Skönt att träffa lite folk innan och kunna snacka ihop sig lite och få lite stöd på plats.. Kan man nog behöva!

Blev iallafall sjukt peppad av det telefonsamtalet, hon var grymt trevlig. Oh det ska bli så spännande. Jag kan ju inte göra nånting för att få bättre resultat så det är bara att gilla läget.

Räknade ut mitt BMI nyss, haha skrattretande. Måste ta tag i detta.. har jag tur kanske jag kan tappa nåt kilo tills på torsdag. Dumma knä och dumma förkylning. Kommer ju aldrig kunna träna ordentligt känns det som.
Knät är inte bra idag heller.. men när jag har gått ett tag så känns det knappt alls. igår nere på träningen slog jag lite passningar och det kändes inte heller.. Men sen sitter jag stilla och blir stel och får jätteont.. som nu.. :( 
ska ut o gå en sväng o kanske ta mig till gymmet.. börjar ju inte jobba förrän 16 så det hinner jag ju. :)

nu bilr det till att stoppa lite mat i magen. omelett..

Kommentarer
Postat av: mulin

Vad spännande det lät, med Pliktverket! Hur kommer det sig att du vill göra lumpen?

2008-04-03 @ 11:29:47
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: mulin

Ahaaa, okej. Det låter modigt! (: Hoppas att det går bra för dig!

2008-04-03 @ 12:07:56
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0