Att veta vad det betyder.

Så där, nu vet jag några som förväntar sig att få ut nåt av detta inlägg. Ni tror att ni ska "läsa mellan raderna" haha. jag är ledsen mina kära vänner, men jag bangar. jag är en fegis.. jag är inte som ni. ni är galna, ni är klockrena o ni är mina idoler.. älskade Gävle-vänner..

Kryssningen var.. Ja, helt klart en bra kryssning, jag hade askul. Men jag är lixom Mätt. inte trött på det men mätt.
stämningen är inte densamma, känslan är inte densamma. vet inte.. men. aa ne ja vet inte helt enkelt..

tillbaka är man iallafall, till vardagen o det oerhört givande jobbet på ICA.
lär ta tag i mig själv. men har ju inte lyckats hittills. haha

Nej hörrni, jag orkar inte skriva nåt ikväll. ledsen för det men soffan lockar way to much. måste bara invänta bilder från Irina, ska bli spännande o se. men sen blire soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0