Snart, inte långt kvar.

Ja, luckorna är på plats, stommen är ommålad det enda som saknas är handtag på luckorna, trist som tusan.
Gamla hålen är kvar, har hittat handtag som vi vill ha som passar måtten men de kommer gå på 1200. HUR KUL ÄR DET O LÄGGA DE PENGARNA PÅ NÅT SÅNT? hua!
funderar på om vi ska försöka smocka igen ett av hålen, med silikon lr nåt o sen köpa de vi hade tänkt oss från början som blir 1/3 av priset.. mkt bättre.. tror nog på det. hoppas det kan bli snyggt bara..

om 2 veckor åker vi till Malmö. Namnkalas för lille Åke. Jag måste fixa våran present oxå, har skjutit på det allt för länge nu.. Får förbereda för det snart.

Igår köpte jag o bettan gymkort.. Yeay! ska snart ner o köra lite.. svårt o ta tag i sig själv när man ska träna själv bara.. huua.

Idag fyller min lilla tulpan, Elin år.. 20 år gammal blir hon! Grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: Case

Hoho, jag funderar på att köpa en fickplunta i present. Hahahaha! Puss.

2007-10-04 @ 12:58:26
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0