Saker att se fram emot!

Ja det är 44 dagar kvar tills jag fyller år och 77 dagar till julafton! Inte långt det inte!
Men det händer ju iallafall nånting kul innan det.

Idag började min skrutt sin 2 månaders praktik,
efter det blir han anställd. Skönt för honom o komma igång o jobba igen!

Nästa vecka, den 18e åker vi till Malmö, härja med Åke o fira in hans namn i skinnet på honom!
Innan vi åker på torsdagen ska jag till polisen o skriva svenskprov! Klar klockan 12 o då åker jag o Carin o hämtar bror o henka i heby o sen vidare moooot Malmö. haha får väl se hur det går o åka bil i 9 timmar med syskon plus pojkvän! hahahaha.. Men det blir nog skoj!

9.30 i malmö på fredagen har jag bokat in en 60 min ansiktsbehandling hos Len Hud. Ska bli så skönt så, hoppas jag! Fick det i julklapp förra året o går ut nu i december så lär ju använda det nu! Sen blir det väl upptäck malmö med henka, som aldrig varit där tidigare, kanske en dejt med Cat. Annars bara umgås med familjen. Lördagen blir det namnkalas för Åke, kommer en massa folk antar jag.



Helgen va ok... Kalaset hemma hos Elin (hos hennes föräldrar) var mycket trevlig, god smörgåstårta o massor att dricka! Tyvärr blev jag meddragen till hotellet, vilket var det sämsta beslut ja tagit. det var så sjukt tråkigt att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Ringde Johan så kom han o hämtade mig, snäll kille det där. bettan sov så hon orkade ju inte ;) sliten dag igår, halvbakis o trött som ett ägg jobbade 11-20.30 GOD DAMN!!! tungt!

Kommer iallafall sakna vickie på jobbet.. Hon åker till asien på onsdag... :( inge avis alls..
sen åker madde o clabbe den 11e november, jag blir ensam kvar. SNYFT!

nej nu blire frulle sen jobb och ikväll gymmet med Bettyyy

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart har han praktik? Kul att få jobb direkt efter. Vi hade faktiskt rätt kul på hotellet, vi stod längst fram första delen när pumpbolaget spelade :)

2007-10-08 @ 09:47:38
URL: http://emelieerikssons.blogg.se
Postat av: N R 1 2 6

är det bara 77 dagar till julafton? :O holy cheesecake

2007-10-08 @ 09:54:35
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0