Måndag igen.

Måndag och hemma efter malmö visiten.
Det var inte så farligt tungt o åka bil ner tycker jag. Vi kom både dit o hem ju så..

När vi åkte ner åkte vi genom norrköping och körde på en groggy fågel på ett övergångsställe.
Något senare ut på motorvägen skojjar vi om att den kanske borrade sig fast med näbben och gjort hål i tanken
och skrattar rått.. Några sekunder sinare Tjuter tankmätaren och den är nere på botten.
Rädda som tusan blir vi då vi precis sett att det är ungefär halv tank kvar. Men bilen rullar fortfarande så vi inser att det bara är m mätaren som gått sönder. Men det var ruskigt skrämmande att det hände precis när vi skämtade om det.
Hehe..

Jag är en sån person som blir rörd av att människor är snälla mot varandra i trafiken. Ett tack och en hälsning tillbaka efter en omkörning är en sak jag blir glad för. jag vet, inte fullt normal jag inte.
men så kom vi till ett ställe där 2 filer blev 1 pga vägarbete. Alla vet att folk kör i den yttre så länge de kan o tränger sig in i filen som gäller så att kö uppstår o man aldrig kommer fram.
Vi körde in i filen o märker att det inte är nån som kör om, skumt tänkte vi och vänder oss om. Då har en långtradare lagt sig precis i mitten av de 2 och blockerar så att ingen kan tränga sig. SÅÅÅ FINT!!! ooh.

jaja, väl nere så blev det massa gos med Åke.. Mats Åke Rikard Tövik.
På fredagen var jag på ansiktsbehandling. SÅ SKÖNT!!
sen gjorde vi stan en massa timmar.

Lördag förmiddag tog jag tåget till Lund o hängde hos Catalina. kollade på gamla kort o blev nostalgiska.
Haha. lär ta en tripp ner till henne snart o härja en helg..


Nu är vi iaf hemma.. kom hem vbid 15 igår.. vilade oss, åt mat o sen åkte vi o lekte med Klara.. Gullrumpan!!!

nu ska ja till ica o köpa tandkräm. Sen blir det jobb. huuuaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0