Lördagen är kommen!

Så var det lördag igen då! En vecka fylld med jobb har gått o nu kan man pusta ut.

Intervjun igår på skopunkten, gick nog ganska bra, tror jag. Om dom inte blev rädda för mig vill säga.
Det som var positivt var att man även kan jobba extra på JERNS och nilson. DinSko borde ju också vara med där tycker jag, men de nämde inte det. jaja.. Vi får se hur det går. Får veta i veckan.
Skulle iallafall känna mig utvald sa hon, då jag frågade hur många som hade sökt tjänsten kunde hon inte ge mig nåt svar då det var hur många som helst . På frågan hur många som blev kallade till intervju, svarade hon FEM.
Det är rätt starkt, tycker jag :)

Vad ska göras denna lördag då? Ska iallfall gå igenom ett exempel på hur polisens svenskprov ser ut, så jag är
liite förberedd på torsdag när jag ska dit o skriva det kl 8.45.
Men först blir det frulle, sen gymmet med bettan.. Sen får vi se vad det blir av dagen..

Ska iallfall bli såå skönt o inte jobba!

Jaa, mina stövlar är hemma hos mig nu, haft dom hos mamma en evighet för att ja skulle lämna in dom till en skomakare. Nu är det gjort o de ser ut som nya.. SKÖNT!

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: maria

Ska hålla tummarna för att du får jobbet:)

2007-10-16 @ 21:34:11
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0