Ledig.

Känns som att jag inte är ledig ofta mitt i veckorna numera. Men det e rätt skönt då får jag ju lediga helger istället :)
Idag är iallfall en ledig dag. Tog lite sovmorgon men blev väckt av Eva på jobbet som undrade om jag kunde byta massage tid idag. Mot min vilja tog samvetet över och sa ja.
Blev 12.40 istället för 13.20. men det störde en hel del i mitt schema för dagen.
12.00 henka kommer hem på lunch.. alltså måste jag käka innan honom för att jag ska hinna. trist.
14.00 (då min massage skulle blivit klar) ta mej ner och möta upp Åsa för fika.
Nu kommer jag få en massa dötid efter massagen. Inge kul. Men kan nog hitta på nåt o göra...

Håller iaf på o lagar mat nu. vitlöksmarinerad kycklingfilé i ugnen och så har jag gjort MASSA tsatziki..
haha vette tusan hur jag ska orka stoppa i mig allt det. men är ju alltid gott o bara käka bröd till så det kan jag göra ikväll. mums. och kokt potatis till det.. mumsfilibabba..

Ikväll får henka hem sin mac så jag kommer inte få kontakt alls med honom skulle jag tippa på..

Haif festen i fredags var helt ok..
Lördagen spenderade jag med Henka o Tarek  i uppsala. Fika o sen åkte jag till mamma..
Söndagen blev det IKEA i flera timmar med bettan o johan. sen stan en snabbis o mötte upp henka..
hittade lite småsaker till hemmet o så köpte jag leggings, knästrumpisar och en kjol och en stor stickad polo.
lite smått o gott som sagt...

Nu ska jag göra mig iordning o sen ska jag käka o åka i få massage i 30 minuter. UNDERBART ska det bli..

ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Case

Låter som en bra helg du. :) Jag shoppade lite idag, en jacka på Stadium, kudde å kuddfodral å små ljusstakar på IKEA. Hur nice som helst. Puss.

2007-10-31 @ 19:26:42
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0